středa 24. října 2007

Den druhy a treti

Zacina se nam to pekne komplikovat. Jak jsem zjistila, velka cast prace, zejmena kachlickovani, stoji na tom, ze lidicky ze SPA servise se na nas pekne vybodli a v utery nikoho neposlali. Takze ted nam v ceste stoji 2.5m hluboky vodni tank, ktery je treba zakopat o 0.5m hloubeji. Uff.
Dalsi problem jsou odpadove trubky, ktere taky musime snizit, ale nevime jak zachovat spad mezi jejich zacatkem a odpadem, ponevac oba jsou zhruba ve stejne vysce. Nerkuli o tom, ze ve spatne vysce a zavazi kachlickam. Bohuzel posunout kachle nejde, protoze ty musi byt zarovnane s bazenem a ten posune snad uz jen vule bozi. Proste parada!!
Ianovo "disko svetlo" do bazenu byl taky bezva trapas. Bazenari nam rekli, ze nemuzou pracovat dokud nezasadime svetlo a kdyz jsme tu borce se svetlem nahnali, ti nam rekli, ze dokud to nebude hotovo tak oni tam svetlo vlozit nemuzou. Situace jak z hlavy 22. Pri te prilezitosti mi aspon stihli chlapci od svetel rict, ze si mam dat na ty bazenare pozor, ze jednu cast prace evidentne odflinkli a jestli je neprinutim to napravit, tak do budoucna budeme mit dost velke problemy. Tak ted dumam jak to diplomaticky oznamit tem, uz tak upracovanym bazenarum.
Mozna uz jsem skutecne paranoidni, ale prijde mi, ze kolem toho bazenu buduji Vysoke Tatry namisto mensich kaskadek, ktere jsem si predstavovala. Podle me tam pres vsechny ty sutry nebude misto na zadne kytky ani stromky. Inu zitra se to projevi, ponevac tam zacnou sazet. HA-HA !!!



A aby vubec byla jeste vetsi prca, vcera jsme se byli podivat na bazen, ktery mel barvu kterou jsme si vybrali. Oba jsem sokem onemeli pri pohledu na tu hruzu. Dneska jsme teda zacli usilovne hledat svetlejsi variantu a zitra musime rychle zajet koupit nove kachlicky.

Jo, jo ... furt se neco deje....

Žádné komentáře: