úterý 18. května 2010

Bikram joga

Ty silene obrazky nahatych osklivych chlapu na webu me meli varovat.

Neposlechla jsem a sla jsem vcera na bikram jogu.

Denne kolem toho skudia chodim, kdyz jdu do prace a tak me napadlo, ze bych to mohla vyzkouset.

O cem je bikram joga. Internet se o ni vyjadrije velmi opatrne. Pouziva slova jako ‘pry’ a ‘rika se’, ze vysoke teploty a velka humidita je pro telo blahodarna a protahovani je pak mnohem jednodusii.

Inu budiz, je potreba vyzkouset vsechno a tak jsem tam vcera sla.

Nejprve me prekvapilo, ze ve studiu byl puch jak v psi boude. Zvlhcovace ovzdusi jely na plne kule a me napadlo, jestli nemeli vybrat lepsi vonnou prisadu ?

Jakmile jsem se ale zacla potit, coz bylo hned po pvnim dechovem cviceni, zjistila jsem, ze to nebude vonnou prisadou, ze to tak pachne koberec nasakly potem, ktery ze vsech nas lil proudem.

Daleko horsi byl samotny instruktor, ktery se produciroval mezi nami ve svych speedo plaveckach a vsechny nas buzeroval. Jeho ego bylo tak velike, ze se s nami neveslo do mistnosti.

Velmi brzy jsem mela neodolatelnou chut mu jednu vrazit.

Kdyby se mi nedelalou soulf z toho puchu a z toho, ze stojim hlavou vzhuru a snazim se o nejakou komplikovanou pozici, tak bych urcite nasla silu na to mu neco rict.

Po asi hodine uz jsem na o nemela nervy a odesla jsem. Mr. Speedo za mnou volal neco o tom, ze kam si myslim, ze jdu. To jsem ignorovala a jsma jsem si dat sprchu. Bylo mi vedro a blivno a nemela jsem chut mu neco vysvetlovat.

Bikram joga neni pro me.

Žádné komentáře: