pondělí 11. dubna 2011

ranni ritualy

je pul seste a ja si hovim v mekoucke posteli.
ian je v londyne na 4 dny a tak jsem tu s kockama sama. mikulas jeste dojida snidani, ale eli uz tady blazni s po nejake zatoulane mure. mura se sice snazi uniknout, ale jestli se bude porad motat kolem te lampicky, tak si myslim, ze nema velkou sanci.

premyslim co si dam na snidani, ale zjistila jsem, ze me v posledni dome vubec nebavi pro sebe varit. ze zacatku tehotenstvi jsem jedla presne podle knizek a ted jsem rada kdyz snim hrusku.

okolo 9 ma prijit Sane. beru ji k doktorvi, aby se vysetrila ta jeji alergie. je to tak trochu podivny pribeh. minuly tyden ve stredu mi rikala, ze u nas nemuze delat, ze ma alergii na kocky. poslala jsem ji k doktorovi a kdyz jsme se ji pak smskou ptala jak to dopadlo, tak mi napsala, ze pry ji nic n to nedal, ze si o tom popovidame v patek.
jenze v patek uz pak neprisla, ani nezavolala a vcera po telefonu ta jeji histrorka s doktorem znela jeste pitomeji. mam takove podezreni, ze s ni ztracim cas. podle nasi Rosie, je Sane rozhodnuta, ze u nas pracovat nechce a ta alergie je jen vymluva.

kazdopadne uz jsme s ni ztravili 5 dni a je zacvicena, takze tu cestu k doktorovi s ni jeste podniknu.

pres obed mam pohovor s nejakou dalsi kandidatkou, co ma krasne africke jmeno Beauty :) a v 16:30 jdu k memu doktorovi na prohlidku s Izi.

Žádné komentáře: