pondělí 14. února 2011

Na ostrove

Dneska je nedele a my jsme druhy den na ostrove.

Ne ze bychom celili nevlidnym prirodnim zivlum jako Robinsoe Crusoe, ale urcite uskali prekonavat musime.

Jako treba vyhrabat se z postele pred polednem, odtrhnout se od prohybajicich se stolu s jidlem, nebo si vybrat z prehrsle aktivit, ktere se tu nabizi.

Po sladkem spanku jsme se vzbudili az v 9:00, coz v nasem case bylo v 7:00 rano. Skoro hodinu mi trvalo, nez jsem namastila slunecnim kremem a takto mazani jsme vyrazili na snidani J

Kdyz jsme odolali pokuseni cerstvych kroasanu a kolacku, presunuli jsme se domu a zacli se soukat do plavek a tricek na snorchlovani. Nebyla jsem si jista jak to zvladnu, ale ponevac more vsude kolem nas bylo svetlounce modre rikala jsem si, ze to nemuze byt az tak strasidelne.

Po obede jsme se sli projit po ostrove a narazili jsme na asijsky par, ktery se prave zenil. Nevesta byla krasna v bilem, ale bylo mi jo lito, ze v tom odpolednim horku se musi v tech princeznovskych satech potit jako cunik. Taky mi prislo, ze pres vsechnu tu krasu, bily pisek, modre neme, azurove more a slunicko, tp byla celkem smutna svatba. Jen oni dva a par cizych lidi, zaplacenych aby jim delali kulisu s bubinkama a hula tanecnicema.

Odpoledni snorchlovni bylo o to zajimavejsi, ze jsem se poprve vydala na druhou stranu atolu. Vsude bylo rybicek az jsem si pripadala jako nicotine smitko ve vesmiru plnem ryb.

V jeden moment jsme se ocitli v houfu ani billionu malych 2 cm zouzelek, ktere se houfne a zdanlive bezhlave ritili nekam. Profrceli kolem nas jak mrak komaru a asi mer pred nama je neco vystrasilo a tak se rozhodly vsechny houfne vyskocit z vody. Spickovy vykon synchornizovaneho plavani! a Pro me zazitek na cely zivot.

Nanestesti jsme si zapomela znovu namazat zadek a tak jsem si ho pri odpolednim snochrlovani troche pripalila.

Vecer jsem odpali jako hrusky.

Žádné komentáře: