pondělí 21. února 2011

Mirihi podruhe

Tak nevim. Tohle misto me uz tak nenadchlo.
Porad mame krasne vyhledy a potapeni je tu taky prima.



Jidlo je bezesporu lepsi, ale celkove mi tohle misto pripada trochu mrtve.Ian si pochvaluje, ze je tu klid. Me to tu ale stve.

Prikladne jsme predevcirem mluvili s manazerem, ze se mu v jidelne toci stropni feny spatnym smerem a tim to tu mistnost vlaste spis otepluje nez aby ji ochlazoval. Neco na co jsme prisli, kdyz jsme kupovali fen - ze ma totiz dvoji funkci. Zvedat studeny vzduch od podlahy ke stropu v zime a v lete jej naopak tlacit dolu na propocene lidicky.


Dneska nam prisel rict, ze pry to menit nebudou, ze pry by si lidi stezovali, ze je tam pruvan. Inu nevim. Je tu jak v asune, zadny vetrik nic. Rano uz je tam 35C, takze se vsichni pri snidani potime jak mysi. At mi ukaze ty lidi co je jim zima.
Hlavne, ze nad stoly pro personal se ty feny toci spravnym smerem.
Asi si pujdem zitra sednout provokativne tam.

Je to tu trochu zpatecnicke. Za velke kacky mi to teda neprijde.

Ackoliv Ian videl vcera zelvy, zraloky, delfiny a ja jsem s nim videla jak jedna ryba plula druhe do pusy aby ji vycistila zuby. To je asi za vsechny prachy, no ne??

Posilam par videii.

Predne jsem vam slibila ty skakajici ryby. Doufam, ze eje to dobre videt.

Jo, jo snorchlovani je drina. Velka drina :)


Žádné komentáře: