čtvrtek 22. dubna 2010

Problémy s letišti.

Dneska ráno jsme se všichni vrhli na procházky po rezortu. Objevili jsme hrochy, krokodýli, housenky a jak se zdá tak golfeři objevili nás. Někteří nám mávali, nejvíce Filípkovi a někteří mrzouti nám hubovali. Jedni šli na mamku s Fífou, kteří si nevinně hráli před chatkou, dokonce s golfovou holí v ruce.

Protože nám chyběly některé hlavní potraviny vyrazili jsme do Pick and Pay do Hazyview. S plnými taškami jsme se pak s Fífou projeli po eskalátorech a koupili mu hračku století – barevnou plastovou pružinu.

Já jsem se chystala vyrazit na letiště do Nelspruitu, kde měl Ianovo letadlo z Kapského města ve 12 přistát. Ten nám ale volal z letiště, že mu to uletělo a že musí do Johannesburgu a odtud chytit letadlo k nám do Mpumalangy.

Proto jsem pro něj jela až na 5. Jak na potvoru jsou v Nelspruitu letiště dvě a já jsem ho samozřejmě čekala na tom špatném.

Kvůli tomu zpoždění na nás čekali už netrpělivě s večeří. Měli jsme žebírka, které Míša expertně ugriloval na terase.

Všichni opět spali jak zabití.

Žádné komentáře: