pátek 4. ledna 2008

Lyzovani

Po novem roce nam kde kdo neustale blahopral a Ian a ja jsme museli nekolikrat opakovat jak to vlastne bylo. Kdo co rekl a jestli si Ian klekl na koleno, nebo jaktoze jsem rekla ano apod. Tak pro doplneni. Ian si neklekl na koleno. Asi proto, ze byla strasna zima a drzel me, aby mi bylo tepleji. A ja jsem opravdu rekla ano, i kdyz moje prvni reakce byla “ne, opravdu??”.
V privalem dalsich krasnych dnu jsme se vsichni opet urputne vrhli do lyzovani. Na vikend hlasi nejake to snezeni tak se snazime odlyzovat co se da. Prece jen je to sem z afriky dost daleko na to abychom to flinkali.
Jeste takova perlicka. Behem ohnostroju vyhorela jedna chatka. Denne kolem ni jezdime gondolou a kontrolujem pokroky v odstranovani ohorelich ruin.
Dalsi uz mene zajimava novinka. Vcera jsme obedvali s Jamesem Bluntem. Nikoho to vubec neprekvapilo, ponevac se dobre vi, ktere celebrity tu vlastni chalupu a denne tu potkavame plno znamych “cumaku”.

Žádné komentáře: