úterý 3. května 2011

Blesku rychly nakup v Sandtonu a sadrovy odlitek briska

Tak jsme dneska meli jeden velky cil. Nakoupit proviant na zitrejsi vylet.

Ponevac bylo hezky, nechteli jsme tahat Fifu do obchodaku a nechali jsme ho s Misou doma.

Kluci se pry 3 hodiny rachnili ve vyrivce. Kdo by si mohl vymyslet lepsi program? Sonka a ja jsem ulozili Kamyska do kocarku a v 11 jsme vyrazili do Sandtonu.

Blesku rychle jsme prolitly Pumpkin patch, koupili par oblecku na miminko a pak rychle do Wollworths, kde jsme zmakli mather care sekci a nasledne potraviny.

K memu uzasu jsem zjistila, ze v obchode, kde nakupuju uz 5 let, je vytah pro maminky s kocarky.

V potravinach se nam Kamilka probudila, takze ji Sonka sla nakojit do oddeleni povleceni a polstaru. Ja jsem zatim naplnila vozik az po okraj a vrhla jsem se do fronty u pokladen.

Domu jsme se dostali az po pul jedne. Pani, co dela odliteky briska, prijela naprosto presne ve 2 a pak uz to slo sup na sup. Hodinu jsem stravila nehybne v koupelne se sadrou na brise. Cela koupelna vypadala jako by tam vybuchla bomba se sadrou. Aidah z nas mela radost, ponevac tam zrovna pred tim uklidila.

Pak jsem musela jeste zaridit hlidani kocek, ponevac jsem si to nechala na posledni chvili a nikdo z “obvyklych podezrelych” nebyl na vikend volny.

Jediny kdo mel silu se vecer balit byla Sonka. Ja jsem byla kaput a myslim, ze i Fifa. Ten pry se koukal na cele auticka a pak chtel jeste nejakou pohadku, ale uz se nemohl unavou ani hybat.

PS: zapomela jsem se zminit, ze predchozi den jsme stravili taky v Sandtonu. Sla jsem si tam vyzvednout botiky, ktere mi telefonicky zapikali z Pretorie. Cele se to zvrhlo v celodenni nakup.

Zvladli jsme se sejit i s Ianem na obidek, ktery prestoze byl statni svatek byl v kancelari a pracoval.

Fifa si zvadl koupit tricenko s kolomotivou a Sonulka nove rifle. V zaveru nas unaveny Fifa primel zajit do obchodu s hrackama a odnesl si od tama male modre auticko, ktere ma urcite jmeno, ale ja ho neznam :(

Žádné komentáře: