středa 5. prosince 2007

Zub číslo 24

Včera mi vytrhli zub číslo 24.
Přišlo mi to legrační, když jsem tam tak seděla na sedátku a pan doktor nahlas četl zprávu od mého ortodontisty. Prosím vytrhněte slečně Radce zub číslo 24. :)
Pro informaci je to horní zub nalevo, pátý v řadě počítáno od zadu.
Pár dní teď budu vypadat jako čtyřleté dítě, co když se usměje ukazuje světu díry po chybějících zubech.
Nebude to ale trvat dlouho. Už ráno jsem si všimla, že si na tu svobodu a prostor začínají některé vybrané kousky zaraceně rychle zvykat. Vehementně si dělají rozestupy jako by byli na spartakiádě. Počítám, že do vánoc budu mít luxusně ventilované celé horní patro. Ale co, nechme se překvapit.
Jen mě mrzí, že po včerejším maratónu mezi zubaři, kde mi napřed museli sundat rovnátka, pak vytrhnout zub a opět nasadit rovnátka, jsem vyčerpala letošní dávku návštěv u mého tolik štramáckého ortodontisty a na další musím čekat až do února. :)

Žádné komentáře: