pondělí 6. srpna 2007

Zahrada

Jsme přesně uprostřed kruté jihoafrické zimy. Teploty rapidně klesly na 25-15C a někteří z nás se museli smířit s tím, že je třeba mít při ruce dobrý svetr.
Výborný čas na plánování zahrady! Požadavky rozeslány, pohovory ukončeny, rozpočet stanoven, čili nezbývá než trpělivě čekat. A na to já moc nejsem.
Dneska jsem požádala zahradníka Ronnieho, aby nám prořezel jeden přerostlý keř. Chudák řezal tak zuřivě, že se pod ním zbortil žebřík a při pádu ten neštasný keř zlomil.
Já myslím, že tahle historka ilustruje docela přesně mé dobré úmysly, které mají bohužel nepěkné konce.
Proto jsem se rozhodla sednout si na ruce a pokud možno na zahradu vůbec nevycházet. Pro případ, že by se v budoucnu mělo přihodit další podobné neštěstí, jsem si na památku vyfotila to, co nám ještě ze zahrady zbylo.

Žádné komentáře: