úterý 21. září 2010

Ranni (odpoledni a vecerni) nevolnost

V pondeli 20. zari v 8:00 rano, na minutu presne v zacatku sedmeho tydne, jsem dostala prvni ranni nevolnost.

Ranni - je pekne zavadejici vyraz. Bylo mi spatne az do 15:00 odpoledne !!!

Nastesti mi nechybel apetit, takze mezi 9:00 a 11:00 jsem sporadala:

- hrst vlasskych orechu
- jablko
- sendvic s vajecnou pomazankou
- hrst boruvek
- 2 sklenice mlika
- hrusku a hrozne moc sklenic vody !!!

Nakonec mi pomohlo si jit domu lehnout a vyspat se z toho.

Vecer jsem si precetla, co vsechno je treba delat, abych se vyhnula dalsimu dni jako byl tento.

Ian mi rano v 5:00 uvaril snidani a roibos cajik s cukrem.
V 6:00 jsme vyrazili do fitka. Tam jsme si dala hodinku svizne chuze na tredmilu a dneska mi bylo dobre cely den !!

Jupi !!

Zitra nas ceka velky den. Rano nam reknou, kolik tech holcicek budeme mit.

Žádné komentáře: