neděle 2. srpna 2009

Teorie důležitosti nedůležitých faktů

Tak jsem si dneska zapamatovala další kravinu, o které doufám, že mi jednou-možná přijde vhod.

Už je to tak, přišel den, kdy můžu směle prohlásit, že dokážu dalekosáhle konverzovat na téma marginální náboženství Nové Guinei. Zejména pak toho vím spoustu o náboženství „Kargo“ starých Papuanců, kteréžto mě svou šíleností natolik zaujalo, že jsem ho googlovala včera celé odpoledne.

Kolik takových hovadin je schopen člověk v jednom lidském životě obsáhnout? A hlavně, pokud obsah přesáhne určitý limit, jak rozhodneme, kterou hovadinu může obětovat a kterou musíme zachovat pro dny budoucí? Je možné, že i na tohle máme systém, jako třeba Jeffrey z Couplings? The Giggle Loop

Ok, nečekali jste ode mě novou teorii relativity, ale řekněte sami kolik hňupovin máte nastřádaných a čekáte až přijde čas a bude je moci „udat“?

Kterou největší blbost si pamatujete a nevíte proč nebo nevíte co s ní?

Žádné komentáře: